28 Eylül 2007 Cuma

pazar gezinmesi..

---
:) tekrar selam,

tekin buraya is gorusmesine geldiginde tekin'le mulakat yapan adam "buradaki turklerle gorusmeni tavsiye etmem" demis, tekin'in kanina dokunmustu bu soz pek tabii ki,, sanki tekin ne? tekin de turk,, ama mutlaka bundan da bahstemisizdir, daha sonra adami cok andik ve anladik.. ankara'da hollanda buyukelciligine vize almaya gittigimizde ben disarda arabada bekliyordum, yildiz'da oluyor sanirim orasi, neyse buyukelciligin karsisinda bos bir arsa var, bir kismi da buyukelcilige ait otopark. iste orada bir adam comelmis, sanki koyunun baginda afedersin buyuk tuvaletini yapiyordu. ben mutlaka baska bir sey yaptigina kendimi ikna etmeye calistim ama adam ayan beyan isini bitirince donunu topladi ve gitti buyukelciligin onundeki kuyruga girdi.. aaaaahhhh... :( sonra dusunduk tekin'le belki adam daha once hic buyuk bir sehre gelmemisti, koyunden dosdogru hollanda'ya gidecekti, ankara'daki ilk gunuydu. Sokakta insanlarin icinde tuvaletini yapmamasi gerektigini ogrenmemisti.. Hayir anlarim, kucuk cocugun vardir, ne bileyim mecbur kalmissindir, o bile cok kotu bir sey, cocuguna tuvaletini sokaga yaptirmak ama hadi onu kabul edilebilir buldum, bu adama diyecek lafim yok, sagolsun, hafizamin unutulmayan anlar kisminda yer edindi..
neyse iste boyle kotu tecrubeler yuzunden sokakta turkce duyunca kuyruklarimizi kistirip kulaklarimizi egiyoruz. halbuki boyle olmamali, tekinin de hollandada tanidigi turk arkadaslari var, diger milletten insanlara bakiyorum, cinliler, taylandlilar, surinamlilar cok guzel hep birlikte gezip egleniyorlar valla, biz niye soyumuzu inkar etme tuzagina dusuyoruz anlamadim. neyse her seyin iyisi ve kotusu vardir deyip bu mevzuyu kapatalim bari.. sansimiza umarim biz bundan sonra hep akli basinda turklere denk geliriz.

pazara gittim, 50 cent sandigim bozukluklar aslinda 5 sentmis onu ogrendim.. yasli teyzeler gibi avucumdaki parayi saticinin eline dokuyorum, you take diyorum, cunku artik ayirdedemedim, bir suru bozukluklari var.. iki haftada kendime bazi saticilari belirledim, gecen hafta midye aldigim saticidan bu hafta barbun aldim, balik tezgahlarini cok seviyorum, eline naylonu gecirip istedigin baligi kendin secip aliyorsun, ahtapotlar, kabuklular, eklembacaklilar filan bir suru yaratik var.. yarim kilo barbun, 250 gr jumbo karides aldim ve 11.60 euro odedim, ne kadar yapiyor sen hesapla, tas catlasa 20 milyondur. hic pazara, markete gidiyor musun bilmiyorum ama turkiye'den daha ucuz geliyor fiyatlar bana, aslinda gitsen soylerdin, ben de fikrimi onaylatmis olurdum. ayrica mantar, biber filan birseyler daha koyuyorlar baligin yanina,, baligin hediyesi, :) mantar tezgahlari da var, yaklasik 30 degisik mantar turu vardir herhalde, kurutulmus mantarlar, paketlenmis egzantrik mantarlar.. neyse iste yanlislikla magic mushroom almayayim diye bildigim mantardan aliyorum ben yine.. ot tezgahlari var, ot ve baharat,, kurutulmus otlar,, taze demet demet otlar.. peynir tezgahlari var, kocaman tekerlek peynirler, otlu peynirler, kuflu peynirler, fransiz peynirleri, 4 degisik parca peynir aliyorsun 5 euro..
ekmek tezgahlari var, upuzun, belki sadece 10 cesit kahverengi ekmegi var... -ben yalniz kahverengi ekmek aliyorum da..- zuppeler gibi ne guzel soylemisim di mi, ben yalniz zeytinli kahverengi cavdar unundan ekmek yerim,, icinden diyorsundur barisa bu elit tavriyla biraz zor bakar tekin diye.. :) valla ben de bazen icimden oyle geciriyorum ama ben bunlari almasam tekin ne bulursa onu yer, her gun dondurulmus pizza yer mesela.. neyse az alayim ama oz alayim diyorum ben de..

yaaa ev isi hala belli olmamis deli olucamm, saat 3 oldu burada, sabahtan beri bir cevap bekliyoruz.. bizim emlakci, diger emlakciya, o da evsahibine soyluyor, sonfra ev sahibi diger emlakciya, diger emlakci bizim emlakciya, bizim emlakci da bize soyluyor.. yaaa bugun de belli olmazsa haftaya kalacak.. evi ne kadar cabuk tutarsak o kadar iyi, hemen turkiyeye donecegim ve esyalar toplanacak.. eger bugun belli olsaydi, bilet alacaktik bana.. :(
neyse bakalim,
geliyor mu kuzenin, yoksa gidiyor musunuz konsere? kuzenini de gotursene konsere canim,, hep birlikte gidin, daha iyi degil mi,,
----

Hiç yorum yok: