24 Eylül 2007 Pazartesi

haftasonu ne yaptik?

---
ben kendimi haftasonu cok yorgun, bitkin hissediyordum, yine de disari ciktik, cmt. gunu utrecht'e gittik, oradan da kiralik ev baksak mi diye dusunuyorduk, o yuzden cevreyi gezmek istedik, utrecht guzel, amsterdam'a da yakin ama amstelveen'a iki vasita oluyor ve 1 saat suruyor. once trene biniyorsun, sonra trenden inip metroya biniyorsun. tekinin vaktinin yollarda gecmesini istemiyorum. bu arada ilk geldigimiz gunlerde sanirim yol boyunca pencereden disariyi merakla filan izledigim icin sanirim, yol bana cok kisa geliyordu, 15 dk. falan suruyor gibiydi, artik hele de gece donerken izleyecek bir sey olmayinca pencerede yol daha uzun geliyor, saat tuttum, yaklasik 25 dk. uzakliktayiz amsterdam'a..
pazar gunu burada da hava seker gibiydi, tisortle dolastik butun gun.. sabah ben tek basima yuruyuse ciktim, insanlar kopeklerini gezdiriyordu, ben de kendimi.. sabah isiginda nehirde yikanan ordekleri seyrettim, ne kadar mutlu hayvanlar, su ordekler.. ogleden sonra amsterdam'a indik, yine sokaklarda amacsizca dolastik, hala gormedigimiz bir suru yer var.. sali gunu amcamin dogumgunu, ona kart attim... meydanlarda cesitli gosteriler yapan insanlar vardi, onlari seyrettik. bir adam neredeyse cirilciplak ipte dans ediyordu, sowgirl gibiydi. biri lamba diregine asilarak ayaginda top ceviriyordu, kimi sarki soyluyor, kimi pandomim yapiyor, herkes ekmegini tastan cikariyor velhasil..
gece gec donduk eve, gec dedigim yine saat sekiz bucuktu, benim icin gec ama, yatagin uzerine birazcik bayilmisim.. neyse sonra tekin sagolsun makarna filan yapti, biraz oturdum ama gece kendimi kotu hissediyordum, neyse sabah anladim durumu, mens.
cuma aksam uzeri annemle msn'de konusuyorduk, tam o sirada biri beni cepten aradi, burada tekin bana yeni hat aldi, soylemis miydim acaba? neyse iste ama tekin'in numarasindan farkli bir numara ariyor. halllooouv ile alooo arasi ortaya karisik bir sey soyledim, annebeth'mis, kim oldugunu anlayana kadar panik atak geciriyordum, neyse o oldugunu anlayinca biraz rahatladim, ne de olsa beni teniyor, cok zorlamaz diye dusundum herhalde.. benim hastane isimle ilgili aramis, kardesi eczaciymis onunla konusmus, demis ki niye desferal kullaniyormusum, yeni bir ilac cikmis, hap seklinde onu kullansaymisim ya,, ben de onu kullandigimi ama sonuctan memnun kalmadigimizi bu yuzden desferale devam ettigimi soyledim. acil bir durum olursa diye haftasonu gidebilecegim hastane adresi filan soyledi bana, ben de ona bunun aciliyet gerektiren bir hastalik olmadigini, her halukarda 2-3 hafta icinde turkiye'ye donecegimi, orada da kan alabilecegimi, fakat eger gitmeden burada kan alabilirsem ya da en azindan gidebilecegim bir hastane oldugunu bilirsem kendimi guvende hissedecegimi soyledim. ve anladigini umut ettim, ama anlamamis, ya da ben anlatamamisim dogal olarak, telefonu kapatinca tekin'le bana ayni anda gonderilmis bir mailini okudum. "baris kendini guvende hissetmek icin turkiye'de kan almaya devam edecegini soyluyor. fakat bu her uc haftada bir turkiye'ye gitmesini gerektirir ki mumkun degil.." demis, offff, o kadar cabaladim, kendimi anlatabilmek icin, hala anlasilamiyorum, durumu nasil toparlayacagimi bilemedim. neyse tekin cvp yazmis kadina, eger baris sadece burada kan alamazsa turkiye'ye gitmek zorunda kalacak mealinde bir sey demis, neyse umarim bu defa anlasilmisizdir. yaziyla daha rahat oluyor tabi, telefon en zoru..

gecen mailimde sana ben de internette bir konu uzerine yogunlastim diyecektim, sen affetme, unutma, stres okumalari yaparken ben de finans, para, butce okumalari yapiyordum,. kendimize bir butce olusturdum ve umarim sene sonuna kadar o butceyi oturtabilirim.. harcamalarimi kontrol etmek istiyorum, okudugum cok guzel sozler vardi, hala da okuyorum, gerci simdi biraz time management, happiness filan kaydi konular ama okuyorum ve yaziyorum..

sana yazdigim bu mailleri, ozel kisimlarini atarak bloguma yapistiriyordum, cunku bir kez daha ayni seyleri yazmak istemiyordum bloguma, adini da sildim, sana merhaba x diyordum.. neyse iste, hollanda'ya geldigimizden beri olusturdugum bir blog, sadece annemler biliyor, simdi bir de sen..
sana yazdigim mailler, annemlere yazdigim mailler, internetten okuyup okuyup kendimce tercume ettigim yazilar, ve annemler icin yapistirdigim fotograflar var.. tabii sen de gorebilirsin eger girip bakarsan.. merhabax.blogspot.com
sadece oraya bakipta bana yazmamazlik etme, beni buralarda unutma..

sevgiler, arkadaslara selamlar..
---
aaaahhhh simdi yine kapiyi biri caldi ve ben lappadanak actim, apartmaninizda bir sey olcebilir miyim dedi, ben de iceri soyle bir baktim, allahtan toplamistim, ama bulasiklar ne yazik ki bir dag oldu.. tabii onceligi sana verdigim icin bulasiklari sonra yikayacaktim, tereddut ettigimi gorunce adam sadece 30 saniye surecek dedi ve daha once gelen adamlarin olctugu yeri olctu, that's all, thank youuu,, dedi, orayi olcup kapima yazmayi dusunuyorum. iste istediginiz olcu, rahat birakin beni..
----

Hiç yorum yok: