24 Eylül 2007 Pazartesi

bir mail,,

------------
Sana da oluyor mu? mens.te kivraniyorum, yerlerde surunuyorum. actim elektrikli fani, onunde done done yatiyorum. sicak biraz agrimi azaltiyor.. yoksa sabah iki agri kesici, aksam iki agri kesici..

simdi bbc'de PM konusuyor, (prime minister) soylediklerini dinlesen, cok guzel utopik ideal bir ulke yaratacak sanirim eger dediklerini yaparsa.. full calisan bir ingiltere istiyorum, herkesin isi olacak, asgari ucreti tekrar artiracagiz, her ogrenciye birebir egitim verilecek, herkes universiteye gidebilecek, herkes burs alacak, ayrimcilik olmayacak, herkes benim vatandasim, yeni evler yapacagiz, annelik izni 9 ay olacak, genclerin bulusup birlikte olacaklari yerlere ihtiyaclari var, onlari uyusturucu ve ickiden uzak tutmak icin onlara istedikleri gibi genclik merkezleri acacagiz, bla bla bla,, hala konusuyor.. sanirim her kesime hitap eden bir seyler soyluyor.. burada olsa ona oy verirdim, :)

parayla ilgili yazdiklarimi okudun mu? ben de para biriktirmeyi deniyorum, ama simdilik para biriktirmek benim icin su anlama geliyor para harcamamk, bu sabah sevgiye de soyluyordum, gereksiz yere harcama parani eger sinemaya gitmek istiyorsan dusun, bu filmi gormek mi beni daha cok mutlu eder, yoksa hollanda'yi gormek diye mi? diyordum, umarim obur kulagindan cikmamistir, neyse gorecegiz bakalim,
simdi terorizm hakkinda konusmaya basladi PM..
ve Nelson Mandela'ya gecti.. :)

yazmistim, gormussundur, her ay gelirinin beste birini bankaya yatiracaksin ve her ne halukarda olursa olsun o paraya dokunmayacaksin.. sonra kalan parayla gecineceksin.. pinar, ustelik senin ev-yemek harcaman da yok,, ahhh ahh hayat giderek pahalilasiyor..
ne kadar az kazanirsan kazan, ayda 100 milyon biriktirsen yilda 1200 yapar ve bu parayla guzel bir bilgisayar alabilirsin kendine. ama gercekten bilgisayara ihtiyacin var mi?
maillerini saklamak istiyorsan sen de benim gibi yap, kendine bir blog ac, oraya yapistir,, hem istedigin zaman istedigin bilgisayardan internete girip bakabilirsin.. www.blogger.com
araba icin bilemiyorum, ,, ona baska bir cozum bulmani tercih ederdim, cunku arabanin beraberinde baska masraflari da olacak,,
sigarayi birak pinar, gunde 2 milyondan ayda 60 milyon biriktirebilirsin, belki spor salonu parani cikartmis olursun.
pazar gunu nihayet irademe hakim olabildim ve et yemek yerine wok to walk yemeye gittik. fast food cin yemegi, sadece bir tabagi paylastik tekinle ve bir tabagi 6-7 euro arasinda degisiyor sectigin malzemeye gore. .. arjantin lokantasinda bir tabak et, 15-20 euro arasi. :)
neyse iste kendimi dizginlemeye calisiyorum ozetle..
Senin su banka calisanlarini betimleyen kelimelerine bayiliyorum; insansilar.. :)
bicak sirti hangi kanalda acaba? tv8'de olma ihtimali cok dusuk degil mi? internette ntv, cnbc-e, e2 ve tv8'i izleyebiliyoruz. turkiye'de olsak eminim tekin de o dizinin fani olurdu, turk dizisi duskunu..
neyse ben de seni opuyorum, salonda iyi terlemeler eger bu aksam basliyorsan calismaya, mutlu aksamlar, keyifli aile izlemeleri tv karsisinda,, byeeee..,.
-----

2 yorum:

Adsız dedi ki...

walla cikmadi daha kulagmdan abla,ama hakkaten dayanmak cok zor.kiyafet aklima bile gelmio,odama bakincaysa bussuru sey gelio aklima:(surekli icinde oldgm icin de ayrica zorlaniorum.birikimle ilgili solediklerine benzer seyleri herkes dusunuo bence,ama uygulamaya geciremio kimse.asil sorun da orda zaten.
o basbakan da turkiye'dekinin atip tuttugundan daha mantikli seyler solemis.ama bilmiorum o gerceklestrebilir mi o kadar seyi.eger yapabilirse ben de onun ulkesinde olmak isterdim.

yabadabadu dedi ki...

aman da aman benim minik kusum, ablasinin bloguna yorum yazmis..
o odada fazla durmayacaksin zaten.. yakinda bolu'ya gidiyorsun,..
uygulamaya gecirenler var sevgi, insanlar para biriktirip hayallerine ulasabiliyorlar, anneme sor bakalim, kirikkaledeki ismail amca tek maasla kac cocugunu okutmus?? :)
o ulkenin vatandasi olabilmek icin o ulkede bes yil calismak gerekiyor canim, onun icin de sanirim ennnnn basta yapabilecegin sey ingilizce konusabilmektir.