2 Ekim 2007 Salı

selamlardan bir demet..

------------
gunyadin pinar,

bence de falci, umut asisi oluyor senin icin.. gittigin bir kuafor var mi, begendigin?? seninle en erken cumartesi gunu gorusebiliriz herhalde..
ogleden sonra tekinle bir kez daha eve gidip bakacagiz, olculerini alacagiz, dun aksam nihayet konfirmasyonu gondermisler, kontrat hazirlaniyormus, yani herhalde bu hafta icinde kontrat imzalanir, ama en azindan ev bizim artik onu biliyorum, konfirme ettiler artik cunku,,
yarin aksam 7'de ankaradayim, 8'de annemlerde olurum herhalde,, yapilacak o kadar cok sey var ki, bir de arada hastaneye gidip kan almam gerekecek. bayram oncesi de kan bulma konusunda cok umitsizim, :((
simdi gitmeden buradaki islerimi bitirmem gerek, camasir yikayip utu yapacagim, vaktim kalirsa tekine bir de yemek biraksam sevinir herhalde di mi? ben gidince ne yiyeceksin diyorum, makarna, pizza, balik diyor... kutularca hazir corba ve musli de var, bakar artik basinin caresine di mi, carsida oglenleri sandvic yiyor bazen, 2.5 euroymus, olmadi ondan yer..
neyse ben hizlica bir camasirhaneye inip camasirlari atip geleyim, bye..

not: "selamlardan bir demet" ferhan sensoy'un lafi degil mi?

--------
ya benim gercekten hic sansim yok yav, erteleye erteleye nihayet simdi camasir yikamaya indim, esya tasima gunu herhlade bugun, yeni odalar icin bir suru koca koca paketler cikariliyor asansorlerle.
kesin karar verdim bende sosyal fobi var, insanlarla karsilasmaktan korkar oldum..
--------

seni zirt-pirt rahatsiz ediyorum kusura bakma, cmt gunu saat 11'de filan bulussak, (tabii eger tasimacilar o gun eve gelmezse) birlikte samanpazari, cikrikcilar yokusu filan dolansak, sonra optimuma gitsek, saclarimizi yaptirsak, (kisa sac boya'nin fiyati nedir, biliyor musun??) oradan cikinca optimumda gezinsek, gole gitsek, sonra sinemaya gitsek, sonra gece ben sizde kalsam.. nasil olur?? sabah da tekrar islerimin basina donerim artikin,, :((

neyse, tasimacilar yani nakliyeciler yarin kesin bir tarih verecekler, eger cmt gelirlerse zaten sana soylerim ben.. ama muhtemelen pzt gelirler diye dusunuyorum, neyse hadi sana da kolay gelsin.. bye,,

--------

Hiç yorum yok: