1 Ekim 2007 Pazartesi

satilik esyalarimiz.. satilik hayatlar. :(

-------

offffff... kendimi ankara'dan turkiye'den ayrildigima ve tekin'le evlendigime ikna etmekten cok daha zor bir seye ikna ettim,, ben artik dagcilik yapmiyorum ve dagcilik malzemelerimi anisi icin ve de bir umut saklayacagima, gercekten islevsel hale gelebilecekleri bir yere, bana cok seyler kazandirmis olan klubume bagislamaya nihayet karar verebildim, asagidaki de bunun yaziya dokulmus, artik geri donusu olmayan bir ifadesi oldu..

ve geri kalanlar evet, satmak zorunda kaldigimiz esyalarimiz.. esyalarimdan ayrilmak niye bu kadar zor, niye bu kadar baglaniyorum esyalarima,,, benim ilk mamam, o dogu alman firininda pisti, :( nasil ayrilacagim ben ondan? bari bir fotograf cektireyim canim firinimla.. bati alman da olabilir tabii, bilmiyorum 30 yil oncesinin firinini,,
buzdolabi ve televizyon da canim amcamla canim babaannemin bana ev hediyeleriydi, uvaaa..
yeterince guclu olmazsam eger bir eskiciye donusecegim, hic biseyimden ayrilamayacagim..


-----------------

Merhaba Huddosk

taniyanlariniza;
evlendim, hollandaya tasiniyorum, ne yazik ki ankara'daki esyalarimin
bir kismini elden cikarmam gerek.. asagida bir listesi var, mustakbel
alicilar bana verecegim iletisim kanallarindan ulasabilir,

bunun disinda uzun yillardir kullanmadigim ve sadece anisi icin
sakladigim dagcilik malzemelerimin bir kismindan da guc bela ayrilma
karari alabildim, eger birilerine veripte kaybetmediysem evde bir adet
asolo plastik ayakkabi, bir adet kazma, bir adet de krampon vardi.
belki baska biseyler daha cikabilir, emin degilim, bunlari klube
bagislamak istiyorum.

ayrica aranizda olasi yeni biyoloji ogrencileri icin neredeyse piril
piril biyoloji ders kitaplarim var, onlarla da vedalasmayi
basarabilirsem, bir kac ders kitabimi da Soner Unsal Kitapligina
birakmak istiyorum.

bana 4 ekim-11 ekim tarihleri arasinda
0532 rtp zz gg
ve
0312 xyz xz cc
no'lu telefonlardan ulasabilirsiniz.
rrrr@gggg ise her zaman ulasilabilir olacagim..

sevgiler,
iyi faaliyetler,
iyi tirmanislar.. :(

-----------------------------------------------------------------

- Bosch Bulasik Makinasi - 5-6 yillik, cok temiz
- Bosch Camasir makinasi - 5-6 yillik, cok temiz
- Sony 51 ekran televizyon ve sehpasi - 5-6 yillik, cok temiz
- Set ustu ocak - Cok az kullanilmis
- Arcelik Buzdolabi - 7-8 yillik, Orta boyutlarda tek kapili
- Alman mali Firin - Cok eski ama cok saglam
- Mutfak masasi, katlanabilir, yuvarlak, beyaz
- Istikbal Makina Halisi - lacivert yepyeni hali 2-3m2, ayrica iki
adet koridor halisi
- 6 Adet 2x3m boyutlarinda MDF Plaka ve kalaslar tabii ki..
- Cesitli ebatlarda 5 adet yeryatagi hakiki yun.
- Cesitli ebatlarda/renklerde perdeler
- 2 adet kucuk cekmeceli komodin
Hadi bir de promosyon yapiyorum tum bunlari alana 1 sehpa ve gosteren
ama kayit yapmayan bir video hediye.

-------------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok: