1 Ekim 2007 Pazartesi

mail, mail, mail.,,,

---
az once gruba bir mail atip evlendigimi, hollanda'ya tasinacagimi ve ankara'daki esyalarimin bir kismini elden cikarmam gerektigini bildirerek cumle aleme kendimi duyurdum.. tabi asil onemli olan kisim benim icin.. artik dagciligi birakmis oldugumu kendime de itiraf etmem., cunku yillardir kullanmadigim malzemelerimi belki de bir gun tekrar kullanacagim hayaliyle saklayarak tursusunu kuruyordum, baskalarinin isine yarasin bari, klubume bagislayayim dedim.. cok sey degil zaten bir krampon, bir kazma, bir plastik ayakkabi.. ne yazik ki ipimden, tutamaklarimdan, expresslerimden, emniyet kemerimden, frictionimdan vazgecemiyorum... sanirim 40 yasima filan basinca ancak .. :)

bayramda gidiyor musun kusadasina? ne demek bir gun? evdeki islerimi bitireyim butun gunler senin olsun..
saclarimi boyatacagim, hangi renge boyatayim, simdi ne yaptirsam acaba??
-kahverengi
-kestane
-kumral
-findik kabugu
-sogan kabugu
-yerelmasi
-karpuz kabugu
...??

bu falci beni oldurecek, insallah dedikleri cikar da seni uzmez.. dedigi gibi bir aydan once gitme artik, once dedikleri bir ciksin.. neredeyse kadinin dogumuna da gireceksin, :) e, bisey kalmamistir ona da..

seninle kuafor gezmesi, samanpazari gezmesi, ve bir gun de eryaman golu gezinmesi yapabiliriz belki,, arife gunu calisiyor musun?
soyle buyuk bir tepsi almak istiyorum samanpazarinda bulurum di mi, hani sini dedikleri seyden, ustunde yemek yiyorlar ya, ama islemeli filan, oyle sadesinden istemiyorum. :) otantik ev dekoru yapacagim burada.. :P

ev konusunda hala bi sey yok, catlayacagim.. bize kontrat gondermelerini bekliyoruz daha,,

kendini cok yormamaya calis, uykuna, yediklerine dikkat et, hastalanma..
sevgiler,.,
---

Hiç yorum yok: