18 Eylül 2007 Salı

ve bugun yazilmis bir mail..

gunaydin anne-baba,

msn 'de ya da skype'de konusmak her zaman iyi olmuyor.. bunun yerine ben size her gun mail atayim ve yeni bir sey olursa soyleyeyim. zaten sabahtan aksama pek fazla degisen bir sey olmuyor.. yine de saatlerce bilgisayarin basinda oturup goruntu gitti, ses geldi, beni duyuyor musun, skype'den baglanalim, diye bosu bosuna vakit olduruyoruz.. bu da herkes icin cok yorucu oluyor...

en iyisi ben size mail yazayim, yazma pratiginizi gelistirmek icin siz de cevap yazarsiniz.. ara sira da internet uzerinden konusuruz,..

tekin ise gitti, burada sakir sukur yagmur yagiyor, gokyuzu gipgri,,, ben simdi utu yapacagim, bulasik yikayacagim, camasir yikayacagim,.. dun bir parti camasir yikamistim, cok pratik, once camasir makinesine atiyorsun, 45 dk. sonra oradan cikarip kurutma makinesine atiyorsun. o da 45 dk. suruyor. bitince camasirlarini cikarip katliyor dolabina koyuyorsun, as, kurut derdi yok hic.. zaten camasir asacak hic bir yer yok burada, odada da yok yani, kurutma makinesi o yuzden cok iyi olmus, burasi icin gereklilik...

baska simdilik anlatacak bir sey yok, aksam yemegi icin pilav cacik yapacagim, dunden kalan patatesli et var, meyve olarak uzum var, annem soruyordu orada meyve var mi diye, daha once hic gormedigim meyveler bile var annecigim.. yalniz aksamlari yemekten sonra tatli niyetine meyveli yogurt yiyorduk ve ben hatta gun boyu yiyordum,,, ama dun aksam marketteyken meyveli yogurt etiketini okudum -daha once hic aklima gelmemis herhalde- meyveli yogurtlarin icinde %7 ile %9 arasinda degisen oranlarda yogurt var, geri kalani jelatin.. bilmiyorum turkiye'deki yogurtlar da oyle mi?? neyse meyveli yogurt almayi aninda biraktim tabii.. onun yerine direk meyve aliyorum..

tekin'in bana okumam icin biraktigi hollanda'da araba kullanmak, ev kiralamak ve saglik sistemi ile ilgili brosurler var, bir haftadir tekin her gun soruyor, okudum mu diye, insallah bugun onlari okuyacagim.. iste boyle..

baska bir sey olursa yine yazarim,
kendinize iyi bakin, uslu olun, yaramazlik yapmayin ...
sevgiler..

Hiç yorum yok: